• Putrajaya, Malaysia
  • February 28, 2024

Keperluan kalsium bagi ibu hamil dan menyusu adalah lebih tinggi berbanding wanita biasa. Kalau tak cukup kalsium, memang menderita satu badan. Macam ibu muda ni, akibat kekurangan kalsium yang kronik, hampir satu badan beliau sakit, kebas. Yang lebih teruk lagi, baby berusia 5 bulan yang baru tumbuh gigi, turut mengalami pereputan gigi. Padahal fully brestfeeding tu.

Sungguh sadis kedengaran, kan? Tapi beliau sangat bersyukur akhirnya telah bertemu jalan penyelesaian kepada masalah kekurangan kalsium beliau. Jom layan video ni:-

 

 

Alhamdulillah, akhirnya masalah sakit tulang belakang dan punggung, kebas dan sakit tangan Puan Ida Khairani dapat diatasi dengan pengambilan Vitamin Tulang & Otot yang lengkap dengan Kalsium, Magnesium dan Vitamin D.

Pereputan gigi anak beliau pun dah berhenti. Sempatlah 4 batang gigi menjadi mangsa. Mujur budak lagi, gigi reput pun, still nampak cute, kan? hehehe

Memandangkan Kalsium ni adalah salah satu komponen asas pembentukan susu dan tulang yang kuat, jadi memang Kalsium sangat penting. Sebab tu, ibu hamil dan menyusu sangat perlu mendapat Kalsium yang mencukupi, di samping vitamin dan mineral penting yang lain.

Yang penting lagi, kalau ambil suplemen, pastikan suplemen Kalsium tersebut didatangkan sekali bersama Magnesium dan Vitamin D.

Magnesium akan bantu mengelakkan berlakunya batu karang dengan pengambilan Kalsium tadi. Magnesium dan Vitamin D juga bertindak membantu Kalsium diserap dengan lebih efisyen oleh badan.

Nak lagi bagus, ambil Vitamin Tulang & Otot ni dengan susu sebelum tidur. Bangun esok pagi, insha Allah badan terasa segar. Masalah sakit belakang, kebas dan lenguh tubuh badan akan beransur berkurangan.

Apakah nama sebenarnya Vitamin Tulang & Otot ni?

 

Nak Tahu Sharing Lain Tentang Keberkesanan Shaklee Terhadap Tahap Kesihatan?

Video Testimoni Wajib Tengok, Luahan Daripada Hati Yang Paling Dalam. Semuanya ringkas, padat dan menarik 🙂

 

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

 

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

Facebook: Naimah Wahab

Shaklee ID: 1001144

Author

Saya membawa misi ingin membantu seramai mungkin orang dalam diet sihat, kecantikan serta kesihatan seisi keluarga. Sihat tanpa dadah. Cegah penyakit sebelum datang atau melarat.

17 thoughts on “Sakit Tulang Belakang, Lenguh-lenguh Badan Yang Merimaskan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge