• Putrajaya, Malaysia
  • February 9, 2023

Cara Mudah Nak Daftar Ahli Shaklee

Nak jadi ahli Shaklee, tak Kira sebab nak dapatkan harga produk yang super untung atau nak jana pendapat dengan bisnes Shaklee? Sekarang ni, mudah yang amat. Boleh daftar ahli Shaklee sendiri …

Tips Kekal Cergas Sepanjang Hari

Pernah tak hari-hari yang dilalui terasa sangat lambat, badan terasa tersangatlah lemau, sampaikan nak berfikir pun otak terasa tepu dan kosong? Ada masanya kita rasa takde mood malah, moody sepanjang masa? …

Punca Letih Lesu Yang Sering Berlaku Tapi Tidak Disedari Ramai

Pernah tak kalian berasa letih lesu tanpa sebab atau tak tahu punca sebenar? Rasa penat atau letih yang melampau ni bukan sahaja berlaku pada orang yang badan dia bersaiz agak besar, …

Resipi Aiskrim Viral Sihat Tahun Baru

Assalamualaikum, hi, apa khabar semua pengunjung myliferia.my. KIM nak ambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2019! Maaf lama menyepi. Sebagai hadiah istimewa buat semua pengunjung yang sudi menjengah ke sini, …

Perlukah Korbankan Kerjaya Demi Kejar Kemuliaan Status Seorang Surirumah?

“Aku rasa, akulah wanita paling mulia, tinggal kat rumah uruskan keperluan suami, anak-anak dan rumahtangga”, gumam puan Serina sewaktu merehatkan diri sebentar selepas membaca sepotong hadis yang bermaksud:- “Solat seorang wanita …

Artikel Pilihan

abnormal period

12 Punca Masalah Haid Tidak Teratur Yang Sering Melanda Wanita

Masalah haid tidak teratur sering menjadi topik hangat yang dibincangkan di kalangan para wanita. Masalah period yang tidak normal ni boleh berlaku pada mana-mana peringkat umur sama ada gadis, wanita dewasa …

cara cegah anemia semasa hamil

Pengalaman Puan Yaya & Puan Azlinda Naikkan HB Semasa Hamil

Dua orang ibu hamil iaitu Puan Yaya dan Puan Azlinda yang merupakan kenalan lama, kebetulan  telah bertemu di klinik kesihatan. Mereka yang membuat check up kehamilan bertukar kisah pengalaman sendiri bagaimana …

tips ubati penyakit sendi

13 Punca Berlakunya Sakit Sendi Walaupun Usia Baru Cecah 30-an

Sakit sendi ni walaupun sering berlaku kepada golongan yang telah berusia dan menjadi masalah global, namun ia tidak mengecualikan golongan yang masih muda. Malah ramai pula golongan muda-mudi yang mula mengalami …

Kekal Cergas & Cantik

Apa itu diabetes?

Apa Itu Diabetes?

Menurut Presiden Majlis Pencegahan Obesiti, Jong Koi Chong, kira-kira 3.6 juta orang dewasa dianggarkan bakal mengidap penyakit diabetes atau kencing manis, satu angka yang amat membimbangkan. Ini bermakna lebih kurang 1 …

Cara Mudah Nak Daftar Ahli Shaklee

Nak jadi ahli Shaklee, tak Kira sebab nak dapatkan harga produk yang super untung atau nak jana pendapat dengan bisnes Shaklee? Sekarang ni, mudah yang amat. Boleh daftar ahli Shaklee sendiri …

kawasan ekzema-eczema area

Eczema & Alternatif Rawatannya

Eczema (dibaca: ekzima) merupakan gejala penyakit yang sering berlaku di kalangan bayi lagi sehingga kepada orang dewasa. Walaupun eczema ni bukanlah penyakit berjangkit tetapi ianya boleh menimbulkan keresahan serta ketidakselesaan kepada …

vivix untuk kesihatan menyeluruh

Testimoni Vivix Yang Mampu Membantu Menangani Pelbagai Penyakit

Vivix yang merupakan makanan tambahan yang dijadikan minuman botani daripada alam semulajadi memang sangat terkenal sebagai pembantu dalam menangani isu kesihatan. Tidak kira sama ada mengurangkan gejala sakit atau membantu proses …

Membawang Hati

Sesuatu Yang Saya Rindui | Hari #16; Cabaran 30 Hari Entry

Sebut perkataan rindu, sudah pastilah saya terus terbayanglan arwah ayah saya. Insan istimewa yang sangat penyayang dan mengambil berat tetapi tegas ini telah kembali ke pangkuan Ilahi pada 3hb Jan 2011, …

jutawan-billionaire

Perancangan Bulanan Jika Income 1 Juta Sebulan | Hari #13; Cabaran 30 Hari Entry

Menjadi jutawan saya kira adalah impian setiap orang kan? Yang membezakannya hanya bagaimana cara kita menguruskan wang tersebut, betul tak? Banyaknya perkara yang boleh dan hendak dibuat dengan duit 1 juta …