• Putrajaya, Malaysia
  • May 19, 2024

Kebaikan Polifenol Dalam Makanan Dan Kesihatan

Pernah tak dengar tentang polifenol? Mungkin pernah dengar perkataan ini sebelum kan, tetapi adakah anda benar-benar tahu apa itu polifenol? Sekali baca tu polifenol ni mungkin terdengar seperti istilah saintifik yang …

Keperluan Wanita Mengandung Jaga Pemakanan

Semasa mengandung, wanita akan mengalami perubahan hormon, fizikal serta emosi yang sangat ketara. Sebahagian besar perubahan ini sangat dipengaruhi oleh pemakanan harian ibu hamil. Oleh itu, wanita mengandung perlu menitik beratkan …

Artikel Pilihan

Kaedah Mudah Kurus

Konsep 3B; Cara Optimum Untuk Kurus

Untuk kurus secara sihat dan memastikan tubuh kita tidak menggeleber, pemilihan produk supplement terbaik  yang memberikan kesan paling optimum adalah sangat penting. Untuk melengkapkan proses untuk kurus, diperkenalkan Konsep 3B yang …

suplemen alternatif untuk SLE

Cara Merawat SLE (Systemic Lupus Erythematosus)

Sistem pertahanan badan kita ni sepatutnya tugas dia adalah menjaga tubuh badan kita daripada serangan anasir jahat. Tapi jika sistem imun tubuh kita ni berpaling tadah, boleh bayangkan apa yang berlaku? …

lunch dinner menu for parasite detox

Menu Lunch/Dinner Detoks Parasit – Resipi Petola Tumis Lada Hitam; Day 1

Awal-awal pagi tadi dah selamat dengan Smoothie Pisang ESP yang sangat enak, lazat berkrim lagi yummeh…..hehe. Nak beritahu tu betapa sedapnya resipi smoothie tersebut. 1st time try, terus jatuh cinta. Sekarang …

Kekal Cergas & Cantik

Fungsi dan Peranan Vitamin B Complex

Wordless Wednesday; Kenapa Anda Perlukan Vitamin B Complex?

  Anda ingin dapatkan B Complex?   B Complex Shaklee mengandungi 120 biji dan berharga RM 53.75. Anda boleh Order Sendiri B Complex tersebut secara online.   Boleh juga hubungi saya …

cara jana pendapatan sampingan

Cara Jana Pendapatan Lumayan Sebagai Agen Dropship

Sebagai seorang yang tidak pernah berniaga, tidak ada latar belakang ahli perniagaan, tapi baru cuba berjinak-jinak untuk buat bisnes, menjadi agen dropship adalah salah satu daripada pilihan terbaik yang ada. Pada …

vitamin lepas bersalin

Pengalaman Berpantang Tanpa Trauma Sembelit & Luka Cepat Sembuh

Biasalah kan, setiap orang tu, kalau buat apa-apa mesti bersebab. Macam saya, masa awal-awal nak try Shaklee, semuanya sebab nak menyusukan bayi. Ni semasa anak pertama lah. Alhamdulillah, rezeki anak bila …

vivix untuk kesihatan menyeluruh

Testimoni Vivix Yang Mampu Membantu Menangani Pelbagai Penyakit

Vivix yang merupakan makanan tambahan yang dijadikan minuman botani daripada alam semulajadi memang sangat terkenal sebagai pembantu dalam menangani isu kesihatan. Tidak kira sama ada mengurangkan gejala sakit atau membantu proses …

Membawang Hati

Hadiah Terbaik Yang Saya Ingin Beri Kepada Anak-anak/Anak Saudara Saya| Hari #28; Cabaran 30 Hari Entry

Asslamualaikum dan salam sejahtera 🙂   Anak-anak syurga adalah anugerah yang tidak ternilai kurniaan Allah kepada setiap hamba-Nya yang telah mendirikan mahligai rumahtangga. Anak juga dikatakan menjadi lambang cinta dan pengukuh …

iPhone 6 yang canggih dan menarik

Cara Mudah Menang iPhone 6

iPhone 6? Siapa tak mahu kalau ada orang sudi offer nak kasi sebagai hadiah kan? Lepas tu cara nak dapatkannya pun sangat mudah. Memang mudah. Nak tahu macam mana nak menang …