• Putrajaya, Malaysia
  • June 4, 2023

Impak Kata-kata Motivasi Yakin Diri

Keyakinan diri ni sangat memberi impak dalam kehidupan dan tindakan kita seharian. Keyakinan adalah kepercayaan yang tidak berbelah bagi. Kayakinan diri pula adalah kepercayaan yang diri kita boleh mengendalikan kehidupan kita …

Renewal Mudah Dengan Shaklee

Nak daftar ahli Shaklee sekarang ni, mudah sangat, boleh daftar sendiri jer. Nak renewal membership atau keahlian Shaklee pun sangat mudah sekarang ni. Zaman dunia di hujung jarilah katakan. Kalau ingat …

Disebabkan Cash Rebate Dapat Vitamin Percuma

Alah membeli menang memakai. Itulah pepatah Melayu yang sangat sesuai dikaitkan dengan rangkaian produk Shaklee. Kita semua tahu yang Shaklee membangunkan supplements semulajadi terbaik. Semua pengguna produk Shaklee berpeluang menikmati cash …

Kurus Cepat Dengan Set Hello New You

Dua minggu Syawal dah berlalu. Sepanjang Syawal ni, mesti dah banyak jemputan hari raya open house yang kita pergi kan? Banyak pergi jemputan raya maknanya banyaklah makan-makan. Bila serba sikit nak …

Idea Minuman Hari Raya Open House Musim Panas

Balik raya ke Kemaman Terengganu haritu, terkejut KIM dengan cuaca yang sungguh panas. Boleh kira berapa kali hujan turun. Kalau turun pun, sekejap sangat. Ibarat angin lalu jer, gitu. Kalau basuh …

Artikel Pilihan

cara atasi keletihan

Punca Letih Lesu Yang Sering Berlaku Tapi Tidak Disedari Ramai

Pernah tak kalian berasa letih lesu tanpa sebab atau tak tahu punca sebenar? Rasa penat atau letih yang melampau ni bukan sahaja berlaku pada orang yang badan dia bersaiz agak besar, …

vitamin bantu pesakit batu karang

Vitamin Bantu Pesakit Batu Karang Agar Buah Pinggang Tidak Rosak

Upline saya pernah berkongsi yang arwah ayah beliau pernah mengalami masalah batu karang ni. Melihatkan betapa seksa dan sakitnya yang terpaksa ditanggung oleh arwah ayah beliau, membuatkan beliau jadi sentiasa berjaga-jaga. …

cara tingkatkan bacaan HB

5 Senaman Naikkan Bacaan HB Bantu Cegah Anemia Semasa Hamil

Jangan ingat orang mengandung tak perlu bersenam, tau. Bersenam ni banyak tau manfaatnya, termasuklah bantu meningkatkan bacaan HB sekaligus mengurangkan risiko terkena anemia khasnya semasa mengandung. Anemia semasa hamil, terutamanya bila …

Kekal Cergas & Cantik

Bagaimana Berhenti Merokok Dengan Mudah Tanpa Sebarang Ubat

Rata-rata perokok termasuk perokok tegar sudah sedia maklum tentang bahaya merokok. Namun tidak diendahkan atau sangat sukar keluar daripada ketagihan merokok. Kenyataannya, para perokok sedang menyediakan tubuh mereka untuk mengalami kerosakan …

detoksifikasi

PTS; Kepentingan Detoks, Bukan Untuk Kurus Asalnya

Pernah tak kita mengalami masalah kesihatan macam berat badan berlebihan yang sukar nak turun? Atau masalah jerawat berpanjangan sejak zaman bujang lagi? Dah macam-macam usaha, cara dan produk dah try, tapi …

vitalea shaklee

Kebaikan VitaLea Shaklee Bagi Ibu Menyusu

Salah satu penyebab utama susu merudum adalah kerana badan kita kekurangan nutrisi. Katakan kita tidak sempat mengambil makanan sepanjang hari, tentu kita akan berasa penat dan lapar kan? Begitulah halnya dengan …

ESP Shaklee untuk Ibu Mengandung

Kepentingan Protein Soya Bagi Ibu Mengandung

Sebagaimana kepentingan protein untuk keperluan-keperluan kesihatan yang lain, protein juga amat penting bagi ibu yang sedang mengandung. Protein ini bukan sahaja bermanfaat kepada ibu hamil, malah kepada bayi di dalam kandungan …

Membawang Hati

Kashful dan Asif

Video Kashful dan Asif Bermain Bola | Hari #5; Cabaran 30 Hari Entry

Wah, mencabar juga Cabaran 30 Hari Entry ni. Ada masanya, apa yang dirancang tidak menjadi kenyataan. Tapi tak mengapa, takkan kumengalah. In shaa Allah akan sahut cabaran ini sehingga entri terakhir. …

Dreams come true

Impian Yang Sedang Diusahakan | Hari #9; Cabaran 30 Hari Entry

Assalamualaikum wrm wbt dan salam sejahtera ๐Ÿ™‚ Untuk entri kali ini adalah bagi menyahut Cabaran 30 Hari Entry yang mana berkisar tentang Impian Yang Sedang Anda Usahakan. Sebenarnya sedikit ketinggalan bas, …