• Putrajaya, Malaysia
  • September 29, 2022

Cara Mudah Nak Daftar Ahli Shaklee

Nak jadi ahli Shaklee, tak Kira sebab nak dapatkan harga produk yang super untung atau nak jana pendapat dengan bisnes Shaklee? Sekarang ni, mudah yang amat. Boleh daftar ahli Shaklee sendiri …

Tips Kekal Cergas Sepanjang Hari

Pernah tak hari-hari yang dilalui terasa sangat lambat, badan terasa tersangatlah lemau, sampaikan nak berfikir pun otak terasa tepu dan kosong? Ada masanya kita rasa takde mood malah, moody sepanjang masa? …

Punca Letih Lesu Yang Sering Berlaku Tapi Tidak Disedari Ramai

Pernah tak kalian berasa letih lesu tanpa sebab atau tak tahu punca sebenar? Rasa penat atau letih yang melampau ni bukan sahaja berlaku pada orang yang badan dia bersaiz agak besar, …

Resipi Aiskrim Viral Sihat Tahun Baru

Assalamualaikum, hi, apa khabar semua pengunjung myliferia.my. KIM nak ambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2019! Maaf lama menyepi. Sebagai hadiah istimewa buat semua pengunjung yang sudi menjengah ke sini, …

Perlukah Korbankan Kerjaya Demi Kejar Kemuliaan Status Seorang Surirumah?

“Aku rasa, akulah wanita paling mulia, tinggal kat rumah uruskan keperluan suami, anak-anak dan rumahtangga”, gumam puan Serina sewaktu merehatkan diri sebentar selepas membaca sepotong hadis yang bermaksud:- “Solat seorang wanita …

Artikel Pilihan

tips rawat ovarian cyst semasa hamil

Petanda, Risiko & Rawatan Cyst Semasa Hamil

Ovarian cyst atau sista ovari merupakan penyakit yang sering berlaku kepada wanita termasuk ibu hamil dan kebanyakannya adalah tidak berbahaya (benign). Namun demikian, ada sesetengah cyst yang terus membesar dan memberi …

Cara Hilang Keletihan Sewaktu Mengandung

Wanita Hamil 7 Bulan Mampu Tawan Candi Borobudur

Kehamilan pada trimester ke-3 sering menyebabkan seseorang wanita tu cepat berasa letih dan sukar bergerak. Biasanya disebabkan faktor kandungan serta berat badan yang semakin bertambah. Mana tak penat kan, bawak baby …

cara rawat tibi

Batuk Kering Boleh Membawa Maut Jika Dibiarkan

Batuk kering atau tibi (TB) merupakan sejenis penyakit berjangkit yang disebabkan oleh kuman daripada keluarga bakteria Mycobacterium tuberculosis. Kuman ini ada kalanya dikenali sebagai tubercle bacili. Ia boleh menyerang tubuh seseorang …

Kekal Cergas & Cantik

Cara mudah bancuh vivix

Cara Bancuh Vivix Shaklee

Sebenarnya bagaimana nak ambil Vivix ni terpulang kepada pengguna. Boleh ajer sama ada nak bancuh atau pun tidak. Nak dicampur dengan air kosong atau air berperisa pun boleh. Berikut merupakan salah …

Pengalaman Pertama Kali Jumpa Mentor Bisnes

Pertama kali jumpa mak Shaklee saya, Khadeejah Hasmad atau lebih dikenali sebagai Deeja adalah sewaktu program Jom Hebat Kerteh.   Masa tu Deeja masih menetap di Kerteh. Kami pula kebetulan balik …

ESP Shaklee untuk Ibu Mengandung

Kepentingan Protein Soya Bagi Ibu Mengandung

Sebagaimana kepentingan protein untuk keperluan-keperluan kesihatan yang lain, protein juga amat penting bagi ibu yang sedang mengandung. Protein ini bukan sahaja bermanfaat kepada ibu hamil, malah kepada bayi di dalam kandungan …

Master Law Chu Hian

Bahaya Penyakit Kanser Paru-Paru Yang Boleh Membawa Maut

Vivix memang sinonim dengan pesakit yang mengidap pelbagai jenis penyakit kronik. 4 bahan istimewa dan ekslusif yang terdapat di dalamnya telah berjaya membantu ramai pesakit kronik untuk menjalani hidup seperti sedia …

Membawang Hati

Apakah Definisi Kejayaan Menurut Saya| Hari #29; Cabaran 30 Hari Entry

Assalamualaikum dan salam sejahtera 🙂   Kejayaan secara amnya dikatakan apabila kita telah mencapai sesuatu target atau aim yang telah dibuat. Namun cukupkah sekadar itu sahaja?       Rata-rata di …

we love malaysia

Cadangan Untuk Menjadikan Malaysia A Better Place To Live | Hari #15; Cabaran 30 Hari Entry

Malaysia tanah airku yang tercinta. Walaupun saya diberikan rezeki peluang untuk menetap di luar negara selama lebih kurang 3 1/2 tahun, namun Malaysia tetap menjadi negara pilihan hatiku. Namun, di sebalik …