• Putrajaya, Malaysia
  • September 29, 2022
loving couple, happy family,pasangan bahagia

5 Insan Terpenting Kepada Saya | Hari #23; Cabaran 30 Hari Entry

Pejam celik pejam celik, dah masuk entri ke 23 dah pun. Lagi 7 entri untuk melengkapkan Cabaran 30 Hari Entri ni. Selagi tak habis lagi, tak senang duduk kita dibuatnya…hahahaha   …

Cerita Kisah Saya Menjadi Ahli Shaklee

Saya ni sebagaimana yang pernah saya maklumkan dalam entri dulu tu, Mengapa Shaklee Menjadi Pilihan Hatiku, memang dah kenal lama dengan nama Shaklee ni, tapi bagai di angin lalu jer gitu…hehehe …

kawasan ekzema-eczema area

Eczema & Alternatif Rawatannya

Eczema (dibaca: ekzima) merupakan gejala penyakit yang sering berlaku di kalangan bayi lagi sehingga kepada orang dewasa. Walaupun eczema ni bukanlah penyakit berjangkit tetapi ianya boleh menimbulkan keresahan serta ketidakselesaan kepada …

eczema - ekzema

Kenali Eczema

Apakah Eczema (Ekzema)? Eczema ialah kondisi kulit yang kering dan gatal. Eczema di kalangan kanak-kanak selalu ternampak buat pertama kali sebelum anak berusia dua tahun.   Berita baik ialah kebanyakan kanak-kanak yang menghidap …

Pakar Motivasi Kegemaran Saya | Hari #22; Cabaran 30 Hari Entry

Dr Muhaya merupakan pakar motivasi kegemaran saya. Walaupun beliau merupakan seorang pakar mata, namun beliau sering muncul dalam rancangan dan siaran motivasi.   Reset Minda Celik Rohani merupakan tagline yang sering …

webinar the best

Mudahnya Bisnes Dengan Webinar Dan Webforum

Webinar dan webforum ni adalah lebih kurang sebagai forum dan seminar secara online. Baru-baru ni sahaja, 3 hari berturut-turut kami ada webinar dan webforum. Ahli panelnya pun bukan sebarangan orang, ada …

wajah cantik berseri

Rahsia Kulit Cantik Berseri

Kecantikan menang sinonim dengan wanita tapi orang lelaki zaman sekarang ni pun memang tak kalah dalam menjaga penampilan diri. Apa salahnya kalau kita nak kelihatan menarik dan kemas. Asalkan tidak melampaui …

rabbit-arnab

Binatang Kesukaan Saya | Hari #21; Cabaran 30 Hari Entry

Saya Sejak kecil lagi memang saya sukakan arnab walaupun tak pernah bela. Hehehe…kata suka? Memang suka pun tapi ada jugak gelinya. Bimbang plak karang tak dapat nak handle dengan baik. Nanti …

thyroid

Apakah Penyakit Tiroid

Kita selalu mendengar tentang tiroid (thyroid), namun adakah kita tahu bagaimana tiroid ini terjadi?    Apakah Tiroid?   Kelenjar tiroid merupakan kelenjar yang terletak di bahagian bawah leher, iaitu di antara …

hyperthyroidisme-hipertiroidisme

Hyperthyroidsm vs Hipothyroidsm dan Cara Rawatan

Entri kali ini adalah kesinambungan daripada entri Apakah Penyakit Tiroid. Entri istimewa ini adalah hasil daripada perbincangan dan carian maklumat kumpulan kami. Tu yang rasa teruja lain macam nak share cepat-cepat …