• Putrajaya, Malaysia
  • December 8, 2022

Cara Mudah Nak Daftar Ahli Shaklee

Nak jadi ahli Shaklee, tak Kira sebab nak dapatkan harga produk yang super untung atau nak jana pendapat dengan bisnes Shaklee? Sekarang ni, mudah yang amat. Boleh daftar ahli Shaklee sendiri …

cara atasi keletihan

Tips Kekal Cergas Sepanjang Hari

Pernah tak hari-hari yang dilalui terasa sangat lambat, badan terasa tersangatlah lemau, sampaikan nak berfikir pun otak terasa tepu dan kosong? Ada masanya kita rasa takde mood malah, moody sepanjang masa? …

cara atasi keletihan

Punca Letih Lesu Yang Sering Berlaku Tapi Tidak Disedari Ramai

Pernah tak kalian berasa letih lesu tanpa sebab atau tak tahu punca sebenar? Rasa penat atau letih yang melampau ni bukan sahaja berlaku pada orang yang badan dia bersaiz agak besar, …

Resipi Aiskrim Viral Sihat Tahun Baru

Assalamualaikum, hi, apa khabar semua pengunjung myliferia.my. KIM nak ambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2019! Maaf lama menyepi. Sebagai hadiah istimewa buat semua pengunjung yang sudi menjengah ke sini, …

Perlukah Korbankan Kerjaya Demi Kejar Kemuliaan Status Seorang Surirumah?

“Aku rasa, akulah wanita paling mulia, tinggal kat rumah uruskan keperluan suami, anak-anak dan rumahtangga”, gumam puan Serina sewaktu merehatkan diri sebentar selepas membaca sepotong hadis yang bermaksud:- “Solat seorang wanita …

Vici Consequat Justo Enim Adipiscing Luctus Nullam Fringilla Pretium

Vel eget luctus a sem pede sit metus nulla maecenas. Etiam eleifend curabitur lorem. Viverra faucibus sem ultricies vitae etiam quam id feugiat in tellus vici ut.

Bahaya Paraben Dalam Produk Kecantikan

Pernah dengar kan berkenaan paraben. Biasanya paraben akan dimasukkan ke dalam produk penjagaan diri seperti sabun mandi, shampoo dan sering dijumpai di dalam produk kosmetik. Walaupun paraben dikatakan selamat jika digunakan …

cantik secara semulajadi

Tips Awet Muda Dengan Lotus Japonicus

Apa lah benda Lotus Japonicus ni? Pelik bebenor namanya kan? Kalau lotus sahaja tu kita tahulah bunga teratai yang selalu boleh kita jumpa kat dalam paya, kan? Ia sebenarnya sejenis tumbuhan …

tips bisnes berjaya

Tips Gandakan Sales Bisnes Agar Kebabom

Kita tanam pokok sayur, contohnya cili. Lepas tu nak cili tu subur dan tumbuh segar serta menghasilkan cili yang banyak. Apa perlu kita buat? Sudah tentulah kita akan pastikan tindakan seawal …

tips murah rezeki

Bagaimana Nak Yakin Dengan Rezeki

Rezeki tidak akan pernah salah alamat. Biasa kan dengar ayat macam ni tentang rezeki, kan? Kalau bukan rezeki kita, makanan dalam mulut pun boleh terjatuh ke tanah. Bila dimakan oleh ayam, …