• Putrajaya, Malaysia
  • February 28, 2024

CoQ-Troll Plus merupakan suplemen yang membekalkan sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg CoQ10. Mempunyai tambahan 2mg Resveratrol dan 5mg Tokoferol. CoQ-Troll Plus juga dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun untuk penyerapan optimun nutrisi berkaitan di dalam tubuh. CoQ-Troll Plus juga bebas gluten. Dengan gabungan pelbagai yang terkandung nutrisi di dalamnya menjadikan CoQ-Troll Plus dapat menyokong kesihatan kita termasuklah sebagai salah satu pembekal tenaga berganda untuk tubuh kita.

 

Bagaimana CoQ-Troll Plus Menjadi Penjana Tenaga Terbaik

CoQ10 adalah salah satu daripada nutrien utama dalam menghasilkan tenaga. Ia bertindak sebagai palam pencucuh, yang menghidupkan enjin dengan memulakan penghasilan tenaga dalam setiap sel. Apabila sel-sel menghasilkan lebih banyak tenaga, badan kita akan berfungsi pada tahap paling optimun. Keadaan ini sekaligus membolehkan kita menjalani apa sahaja aktiviti harian dengan penuh bersemangat.

Di antara kelebihan CoQ-Troll Plus yang menjadikannya sebagai agen penghasilan tenaga terbaik adalah:

 

Manfaat Coq-Troll Plus Sebagai Penjana Tenaga #1: Meningkatkan Kekuatan Otot

Kajian telah menunjukkan bahawa CoQ10 dapat membantu kekuatan otot dan jisim otot fast-twitch (type-II) (otot yang menjana kuasa dan kekuatan). Ia juga bertindak sebagai antioksida untuk mengurangkan kerosakan oksidatif terhadap sel-sel otot.

Orang yang suka beraktiviti seperti ahli sukan wajib ambil CoQ-Troll Plus ni sebab sewaktu kita exercise, badan kita akan mengeluarkan radikal bebas (boleh menyebabkan kerosakan oksidatif). Jadi, bila amalkan CoQ-Troll Plus, ia akan dapat membantu memelihara kesihatan otot kita.

 

Manfaat Coq-Troll Plus Sebagai Penjana Tenaga #2: Mempercepatkan Proses Pemulihan

Di antara lain fungsi utama CoQ10 ialah menyokong penghasilan semula tisu yang rosak dengan meningkatkan penghasilan sel, pembaikan tisu dan penyerapan oksigen ke dalam tisu serta mempercepatkan proses menyembukan luka. CoQ10 juga berperanan sebagai anti-radang dalam pemulihan luka.

Keradangan ni menjadi salah satu daripada penyebab luka lambat sembuh. Kalau luka tu sampai bernanah, ia mungkin boleh menyebabkan jangkitan kuman ke dalam darah. Sekiranya kuman merenak ke bahagian badan yang lain, berkemungkinan untuk mendapat masalah kesihatan yang lain adalah sangat tinggi.

 

Manfaat Coq-Troll Plus Sebagai Penjana Tenaga #3: Menyokong Gaya Hidup Aktif

Pelbagai kajian telah menunjukkan bahawa CoQ10 memberi manfaat kepada orang dewasa, dari atlet yang kerap melakukan latihan sehingga kepada orang dewasa yang cuba mengekalkankesihatan jantung dan kecergasan tubuh badan.

 

Manfaat CoQ-Troll Plus – CoQ10 untuk tenaga

 

Hasil kajian menunjukkan bahawa CoQ10 membantu orang ramai untuk kekal aktif secara fizikal dan meningkatkanprestasi dengan menggalakkan penghasilan tenaga selular. Jadi jantung kita dapat mengepam darah ke seluruh badan dengan lebih cekap. Ini sekaligus membolehkan kita untuk berjalan dengan lebih cepat, berlari dengan lebih jauh dan dapat memberi lebih tumpuan atau lebih fokus terhadap sesuatu perkara.

 

Manfaat Coq-Troll Plus Sebagai Penjana Tenaga #4: Memastikan Kita Bertenaga Sepanjang Hari

CoQ10 adalah asas dalam penjanaan tenaga badan. Ia berfungsi sepanjang masa untuk memulakan dan menghasilkan tenaga. Apabila sel-sel menghasilkan lebih banyak tenaga, badan kita akan mempunyai tahap tenaga yang tinggi, stamina kita akan meningkat, meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan kita secara menyeluruh, menjadikan kita berasa lebih bertenaga sehingga kita boleh melakukan pelbagai perkara dalam masa sehari.

Tak hairanlah apabila sahabat saya yang sebelum ni mudah semput apabila mula berlari, dapat berlari dengan penuh bertenaga selepas konsisten mengamalkan CoQ-Troll Plus ni. Diri beliau sendiri pun tak percaya dan tidak sangka boleh mengikuti aktiviti berlari macam tu. Kalau tak, seronok tengok orang lain sahaja lah melakukan aktiviti jogging. Sekarang ni jogging sudah menjadi rutin dalam kehidupan beliau.

 

Pelbagai manfaat CoQ-Troll Plus – CoQ10 untuk kesihatan

 

CoQ-Troll Plus ni sebenarnya mempunyai banyak sangat manfaat untuk kesihatan tau. Selain bertindak sebagai energy booster, CoQ-Troll Plus ni sangat bagus dalam menyokong sistem reproduksi yang sihat, meningkatkan fungsi kognitif, mendapatkan kulit yang berseri serta peredaran darah yang sihat. Kalau nak try CoQ-Troll Plus ni, boleh hubungi KIM ya.

 

CoQ-Troll Plus – CoQ10 sangat banyak manfaat untuk kesihatan

 

Sharing Is Caring,

Naimah Wahab (KIM) – SID: 1001144

019-9377380

https://bit.ly/TanyaKIM

#KIMLegacy #KIMThrive #iReachX5 #peluangjanapendapatan #peluangbisnes #NextLevelBlogging #projekmegablog #shakleethrive23 #shakleethriumph23 #pengedarshakleejenderam #pengedarshakleedengkil #pengedarshakleeputrajaya #pengedarshakleeselangor #pengedarshakleeseluruhmalaysia #shakleereadystock #tipssihat #tipskurus #tipskurussihat #vitaminsemulajadi #kesihatanmenyeluruh

Website – www.myliferia.my
YouTube – https://youtube.com/@myliferia2394
Page – https://bit.ly/40EWHlf
TT – tiktok.com/@naimahwahab
IG – https://www.instagram.com/naimahwahab/
Tweeter – https://bit.ly/3Yx3fR9

Join Ahli Shaklee – Daftar Sendiri

Author

Saya membawa misi ingin membantu seramai mungkin orang dalam diet sihat, kecantikan serta kesihatan seisi keluarga. Sihat tanpa dadah. Cegah penyakit sebelum datang atau melarat.

1 thought on “Kekal Tenaga Luar Biasa Dengan CoQ Trol Plus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge