• Putrajaya, Malaysia
  • April 13, 2024
daftar shaklee online

Cara Daftar Ahli Shaklee Sendiri Secara Online

Sekarang ni urusan jual beli serta pendaftaran ahli Shaklee memang dibuat secara online oleh pengedar yang sah. Alhamdulillah, sekali lagi Shaklee mengorak langkah maju ke depan dengan adanya fungsi pendaftran ahli …

tips kurus sihat

7 Snek Hebat Dengan 100 Kalori Yang Mudah Didapati

Snek ni salah satu keperluan harian kita yang diambil untuk mengelakkan kita makan berlebihan sewaktu masa makan utama iaitu di antara sarapan, makan tengahari dan makan malam. Snek ni penting agar …

tips kurus sihat

7 Tips Melakukan Senaman Orang Obes

Orang kurus pun jarang bersenam, betul tak? Jadi senaman biasanya bukanlah menjadi satu keutamaan bagi orang yang mempunyai berat badan yang berlebihan atau obesiti. Senaman ni, walaupun hanya 30% sahaja daripada …

tips atasi alergik

Kisah Cinta Tim Bowden Penuh Keterujaan

Anda kenal tak siapa kah Tim Bowden ni? Beliau bukan artis, bukan pula selebriti. Namun beliau telah menemui titik perubahan yang sangat besar dan mengagumkan dalam diri dan kehidupan beliau.   …

cara kurus sihat

8 Tips Tambahan Kurus Dengan Nasi

Siapa kata nak kurus perlu berhenti makan nasi? Malah dengan makan nasi setiap hari boleh menyebabkan berat badan kita turun berkilo-kilo dalam masa beberapa bulan sahaja. Best tak kalau macam tu? …

tips kulit cantik berseri

7 Tips Hilangkan Jerawat Dengan Cepat, Efektif & Semulajadi

Jerawat ni bila datang bertandang, memang rasa rimas. Gatal jer tangan rasa nak picit-picit. Sudahnya, tinggal parut bekas luka picit tu. Lagi teruk wajah kita kalau ia akan meninggalkan kesan-kesan hitam …

tips kurus sihat

Adakah Pembedahan Sedut Lemak Kaedah Terbaik Untuk Kurus?

Biasa sangat kan kita dengar yang ramai orang melakukan kaedah pembedahan sedut lemak atau lebih dikenali sebagai liposuction untuk kurus. Adakah pembedahan sedut lemak ni memang mampu membantu kita untuk kurus? …

Singgang Asam Pedas Kepala Ikan Merah Terengganu

Singgang dan orang Terengganu berpisah tiada. Hehehe…baru anak ganue sejati, ye dok? Salam hujung minggu semua :D. Hari ni agak lambat bersiaran. Siang tadi bawa adik yang datang ke rumah meronda-ronda …

tips kesihatan Islam

Khasiat Pisang; Makanan Sunnah Untuk Kesihatan

Pisang merupakan salah satu snek pilihan terbaik dan mudah didapati sebelum dan selepas kita melakukan workout. Ianya memang terkenal sangat tinggi dengan khasiat dan turut disyorkan menjadi sarapan segera sekiranya kita …

cara pantang terbaik

Tips Atasi Sakit Pinggang Macam Nak Tercabut Dalam Pantang

Sakit belakang adalah masalah yang sering melanda kebanyakan ibu yang baru lepas bersalin. Memang terseksa sangat. Dah lah luka bersalin masih baru, di tambah pula masalah sakit belakang yang semakin menyucuk-nyucuk. …