• Putrajaya, Malaysia
  • September 29, 2022
cantik secara semulajadi

Tips Awet Muda Dengan Lotus Japonicus

Apa lah benda Lotus Japonicus ni? Pelik bebenor namanya kan? Kalau lotus sahaja tu kita tahulah bunga teratai yang selalu boleh kita jumpa kat dalam paya, kan? Ia sebenarnya sejenis tumbuhan …

tips bisnes berjaya

Tips Gandakan Sales Bisnes Agar Kebabom

Kita tanam pokok sayur, contohnya cili. Lepas tu nak cili tu subur dan tumbuh segar serta menghasilkan cili yang banyak. Apa perlu kita buat? Sudah tentulah kita akan pastikan tindakan seawal …

tips murah rezeki

Bagaimana Nak Yakin Dengan Rezeki

Rezeki tidak akan pernah salah alamat. Biasa kan dengar ayat macam ni tentang rezeki, kan? Kalau bukan rezeki kita, makanan dalam mulut pun boleh terjatuh ke tanah. Bila dimakan oleh ayam, …

khasiat protein soya ESP

Sebab KIM Suka Sangat ESP

ESP dan Asid Amino sangat berkait rapat. Meh belajar Sains sikit petang ni, tentang Asid Amino.? Asid amino adalah kimia protein blok binaan dan boleh dipanggil blok binaan untuk kehidupan. Tubuh …

petua kecemerlangan

Tips Jadi Orang Berjaya Yang Sentiasa Cemerlang

Tak sangka ye si Jai tu, dari minat menjahit dah jadi tukang jahit tersohor sekarang. Si Anie yang suka buat makan-makan dulu tu, sekarang dah buka catering. Maju dah nampak bisnes …

vitamin semasa mengandung

Vitamin Lengkap Ibu Mengandung

Alhamdulillah, dah 25 weeks. Syukurlah, sebagaimana 3 kandungan sebelum ni, KIM hampir takde alahan. Kalau ada masanya rasa letih, badan berangin atau kepala pening sikit-sikit tu adalah. Ni KIM nak share …

tips kurus semulajadi

Santan Bantu Turunkan Berat Badan; Fakta Atau Auta?

Orang yang nak kurus mesti pantang makan santan, ye tak? Sebab santan dikatakan mempunyai lemak dan kolestrol yang tinggi. Santan juga digambarkan sesuatu yang sangat berbahaya kepada kesihatan sejagat. Betul tak, …

bahaya suplemen

Kenapa Ramai Doktor Anti Suplemen?

Kan, selalunya kalau kita tanya doktor, boleh tak nak ambil vitamin tambahan apa-apa kan, mesti ramai yang tak bagi. Kena marah tu adalah lagi. Betul  tak? Walaupun bukan kesemua doktor  macam …