• Putrajaya, Malaysia
  • February 28, 2024

Siapa pernah kene senggugut? Senggugut ni adalah masalah yang biasa berlaku kepada wanita dewasa atau gadis remaja yang telah datang period. Tahap kesakitan senggugut ni berbeza pada setiap individu. Tapi ada jer yang tidak ada langsung masalah senggugut ni.

Teringat saya pada kawan satu universiti dulu. Tiap kali datang haid, mesti teruk keadaan beliau. Terbaring sepanjang hari. Bertuam dengan air panas. Malah siap berstoking. Dah macam orang dalam pantang gayanya.

Bab  kuliah tu, tak perlu cakaplah. Memang terpaksa ponteng. Dah tu macam mana nak belajar dengan keadaan teruk  senggugut macam tu kan?

 

Testimoni Rawat Senggugut Dengan Cepat

Menurut Puan Maria Awie yang tak pernah kene senggugut ni, apabila sekali senggugut menyerang beliau, memang terasa macam nak patah dua pinggang beliau.

Macam mana beliau kurangkan kesakitan senggugut beliau dalam masa kurang dari sejam? Jom ikuti perkongsian daripda beliau dalam video ni.

 

 

Dalam masa setengah jam jer senggugut Puan Maria Awi ni beransur kurang. Siapa  sangka, dengan mengambil 2 jenis suplemen jer, kesakitan yang amat-sangat akibat senggugut boleh hilang kan?

Begitu mudah dan simple.

Jadi, lepas ni takdelah lagi yang terpaksa menghadapi situasi:-

  1. Terbaring jer sepanjang hari, semua kerja rumah dan anak-anak terbengkalai
  2. Moody jer sokmo, suami lupa cakap sayang pun nak hangin satu badan
  3. Asyik MC jer setiap bulan sehinggakan bos salah faham yang kita malas bekerja
  4. Terpaksa ponteng kuliah sehingga markah sebagai pelajar terjejas teruk
  5. dan macam-macam hal lah!

 

Nak Tahu Sharing Tentang Keberkesanan Shaklee Terhadap Tahap Kesihatan?

Video Testimoni Wajib Tengok, Luahan Daripada Hati Yang Paling Dalam. Semuanya ringkas, padat dan menarik 🙂

 

P.S: Jangan lupa kongsikan solution ni dengan orang-orang tersayang agar masalah senggugut mereka dapat diatasi dengan segera.

 

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

 

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

Facebook: Naimah Wahab

Shaklee ID: 1001144

Author

Saya membawa misi ingin membantu seramai mungkin orang dalam diet sihat, kecantikan serta kesihatan seisi keluarga. Sihat tanpa dadah. Cegah penyakit sebelum datang atau melarat.

8 thoughts on “Cara Ubati Sakit Senggugut Macam Nak Patah Pinggang Dengan Cepat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge