• Putrajaya, Malaysia
  • July 15, 2024

Pernah tak dengar, ada orang yang mengidap kencing manis, baru makan Vivix tak habis lagi satu botol, dah nampak kesan penurunan bacaan gula yang agak ketara, tapi ada pula sesetengah pengidap diabetes, lepas ambil 3 botol Vivix, baru nampak perubahannya?

Vivix yang merupakan suplemen semulajadi berbentuk cecair akan bertindak mengikut masalah kesihatan tubuh masing-masing.

Vivix membantu menyelesaikan masalah kesihatan yang dihidapi sehingga ke akar umbi (peringkat sel/DNA).

Kenapa Kesan Vivix Tidak Sama Untuk Setiap Orang Yang Mengidap Penyakit Yang Sama?

Nak senang faham macam ni.

 

kesan vivix pada setiap orang berbeza

 

Dulu kan, pada tahun 2013, berlaku banjir besar di sebelah Pantai Timur yang memang tak dijangka oleh kita semua kan?

Banyak kemusnahan harta benda yang berlaku.

Ambil contoh sebagai sebuah rumah yang dilanda banjir. Banyak perabot yang musnah. Perkakasan rumah yang hilang. Rumah terkopak dan pecah sana-sini. Yang lebih teruk lagi, satu rumah diselaputi lumpur malah ada yang telah hanyut.

Jadi, cara Vivix bertindak ialah, ia akan susun dulu semua perabut yang dah tunggang-langgang di dalam rumah tadi.

Kemudian, Vivix akan bersihkan segala sampah sarap dan lumpur yang membaluti seluruh rumah tersebut.

Seterusnya, Vivix akan mula membaiki dinding rumah yang pecah, tingkap pecah, pintu yang telah terkopak, tiang rumah atau tangga yang dah patah.

Selepas rumah dah nampak kemas tersusun, barulah Vivix akan mula cat dinding agar kelihatan lebih cantik, pakaikan wall paper, pasang lampu serta letak tiles pada lantai dan meletakkan hiaskan dinding.

Maka sebab itulah ada sesetengah orang yang ambil Vivix, kesannya sangat cepat sampaikan diri sendiri pun macam tak sangka, sebaliknya ada yang lambat betul, baru nampak kesannya.

 

 

rumah-cantik-dan-menarik

 

Contoh kesan ketara adalah, perbandingan si A yang ambil 1/2 botol Vivix sehari,  dan si B yang hanya ambil 1 sudu kecil Vivix sehari.

Si A lebih cepat nampak kulit cantik berseri. Manakala si B, kulit tetap belum naik seri walaupun makan Vivix.

Dua-dua orang ambil Vivix kan? Tapi kenapa tak sama kesannya?

Ia kerana dos Vivix yang diambil oleh si A adalah tinggi, bersesuaian dengan kerosakan dalam tubuh yang perlu diperbaiki.

Lagi banyak yang rosak, lagi tinggi dos yang diperlukan.

Jika ambil dos yang terlalu sedikit, jenuh Vivix nak baiki segala kerosakan dalam tubuh. Dos belum sampai ke kawasan yang rosak.

Kiranya memang berhempas-pulas jugaklah Vivix bekerja nak baiki kerosakan dalam tubuh si B tu.

Berikut saya kongsikan salah seorang ahli Shaklee yang mengamalkan 1/2 botol Vivix untuk  sehari.

 

detoks-sel-dengan-vivix

 

Beliau buat detoks sel dengan mengambil supplement Vivix selama 14 hari.

Tips beliau, minum Vivix dengan air suam.

Insya-Allah dengan izin Allah, selepas 3 jam, penyakit akan keluar.

Jadi, total untuk 14 hari adalah 7 botol Vivix yang beliau ambil.

Ya, 7 botol kesemuanya untuk kesihatan yang lebih baik.

Jika anda sedang mengalami penyakit kritikal seperti kanser, atau kencing manis, darah tinggi, strok, atau seumpamanya, saya sarankan ambil 7 botol Vivix ini sebagai ikhtiar.

Amalkan selama 14 hari berturut – turut.

 

Saya mahu dapatkan 7 botol Vivix! 

Klik gambar di bawah untuk tempah Vivix anda.

 

 

kesan vivix pada setiap orang berbeza

 

Tugas kita adalah berikhtiar berubat dengan terbaik agar hasilnya pun terbaik. Betul tak?

 

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

Facebook: Naimah Wahab

Shaklee ID: 1001144

Author

Saya membawa misi ingin membantu seramai mungkin orang dalam diet sihat, kecantikan serta kesihatan seisi keluarga. Sihat tanpa dadah. Cegah penyakit sebelum datang atau melarat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge