• Putrajaya, Malaysia
  • September 29, 2022

Mula-mula buat bisnes Shaklee dulu, dalam kepala duk bayangkan nak duit banyak. Nak kumpul harta. Bila jadi kaya, banyak perkara yang kita boleh buat dan capai dengan mudah.


Tapi bila dah makin lama terlibat dengan Shaklee ni, persepsi dan target hidup KIM mula berubah.


Bermula dengan penjagaan kesihatan. Bila buat bisnes Shaklee, ia bukan melibatkan jual jual dan jual suplemen semulajadi semata-mata.


Tapi turut mempengaruhi gaya hidup sihat.
Kalau kita telan berbotol-botol suplemen sehari tapi tak jaga pemakanan dan gaya hidup sihat, takde maknanya.


Walaupun bukan lakukan perubahan drastik, tapi secara beransur-ansur kita akan mula mementingkan apa yang akan masuk ke dalam perut.


Bukan ikut selera semata-mata tapi lebih kepada keperluan badan.


Bab nak jadi senang pula, bukan fikirkan tentang diri sorang-sorang jer.


Target KIM, KIM nak tolong seramai yang boleh para wanita khasnya surirumah untuk punyai pendapatan dan simpanan sendiri.


Bukan tak bersyukur dengan apa yang ada, tapi menjadi lebih baik tu kan dianjurkan oleh Islam, ye tak?


Tapi kalau wanita bekerjaya dan kaum lelaki nak join sama, KIM terima dengan hati yang terbuka.


Ianya bukan nak kejar kekayaan dan kegemilangan semata-mata tapi melangkaui semua perkara tu.


Lagipun, hidup ni biarlah memberi manfaat kan?


Nak join KIM?


Naimah Wahab

019-937 7380


Founder of KIM Family


Author

Saya membawa misi ingin membantu seramai mungkin orang dalam diet sihat, kecantikan serta kesihatan seisi keluarga. Sihat tanpa dadah. Cegah penyakit sebelum datang atau melarat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge