• Putrajaya, Malaysia
  • April 13, 2024

Hari ini merupakan hari pertama saya mengikuti program Jom Detoks Parasit berkumpulan. Bila buat ramai-ramai ni, rasa lebih bersemangat. Tambahan pula masing-masing tak lokek berkongsi info dan pengalaman sepanjang berdetoks, lagilah seronok.

Harini kebetulan saya terjaga awal. Dalam pukul 2 pagi lebih. Baby nak susu. Bangun pagi tu, biasanya saya akan minum air masak dulu. Kalau rajin ke dapur, minum air suam. Bila minum air suam, berpeluh-peluh badan.

Dah pukul 4 pagi lebih tu, terasa laparlah pulak. Terbayangkan smoothie adalah menu paling senang nak buat.

Jeng jeng jeng!!!!

 

 

Tips Kurus Cantik Mudah dan Cepat

 

Tips Kurus Cantik Mudah dan Cepat

 

Terhasillah Smoothie Pisang ESP. Sodap lah pulak layan smoothie di pagi buat nih. Bahan-bahan dia mudah jer. Fresh milk (pastikan susu segar betul) segelas, sesudu besar yogurt, pisang emas 2 biji, ESP 1 sudu besar, 2 sudu besar oat. Kalau tak mahu pekat sangat, boleh tambah air kosong sikit. Kemudian blend. Siap! Boleh minum…hehe

Saya guna blender yang ada straw terus kat atas botol tu. Belinya dah berkurun dulu, tapi pakai nyer buru jer tadi. Ada hikmah juga berkenan dengan blender ni masa tu. 😛

Nanti trylah resipi smoothie pisang ni. Sedapsss sangat.

 

Jom join group detoks parasit bersama-sama saya 🙂

Whatapps ke 019-9377380

Kita detoks parasit ramai-ramai!

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

Page: Myliferia

Shaklee ID: 1001144

Author

Saya membawa misi ingin membantu seramai mungkin orang dalam diet sihat, kecantikan serta kesihatan seisi keluarga. Sihat tanpa dadah. Cegah penyakit sebelum datang atau melarat.

4 thoughts on “Menu Sarapan Detoks Parasit – Resipi Smoothie Pisang ESP; Day 1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge