• Putrajaya, Malaysia
  • September 29, 2022
tips hilangkan kotoran pada pakaian

Baru-baru ni, semasa Hari Raya Korban, macam biasalah, pakaikan hero-hero saya dengan baju melayu, material kain macam jenis satin ala-ala peach skin gitu.

Yang sulung tu saya tinggalkan kat rumah mak mertua sebab sepupu dia ramai yang umur hampir sebaya.

Apa lagilahkan, agenda main sampai lebamlah diaorang ni.

Memang lebbam sungguh-sungguh pun.

Bila saya datang balik, tengok baju dia elok tersangkut.

Tapi rupanya, Ya Rabbi! Macam kene budu…hehehe. Habis dah wajah asal baju melayu tu.

Saya apa lagi, capai Basic H, sental-sental manja.

Kejap jer, tadaaaa!

Dah kembali berseri seperti baru baju melayu tu.

Nasin baiklah kat rumah mak saya ada stok Basic H ni.

Sebab tulah, Basic H ni yang bertindak sebagai pencuci serbaguna, wajib ada di setiap rumah tau.

Lagipun, bahan utama Basic H ni adalah daripada minyak jagung dan kelapa.

Terasa betul-betul selamatkan. Termakan pun tak risau, tapi janganlah buat masak kari plak… šŸ˜›

 

tips hilangkan kotoran pada pakaian

 

#tsunamishaklee

#8cellent

#daretodreams

#myliferia

#bisnesdarirumah

#whatapps_0199377380

 

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

Facebook: Naimah Wahab

Shaklee ID: 1001144

Author

Saya membawa misi ingin membantu seramai mungkin orang dalam diet sihat, kecantikan serta kesihatan seisi keluarga. Sihat tanpa dadah. Cegah penyakit sebelum datang atau melarat.

2 thoughts on “PTS922; Cara Hilangkan Kotoran Pada Pakaian Jenis Kain Lembut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge