• Putrajaya, Malaysia
  • February 23, 2024

Masa kitaorang kecil-kecil dulu, memang selalu mandi pantai. Mandi yang tak reti nak berhenti. Sudahnya muka memang akan sunburn.

Sunburn tu macam udang kene panggang lah rupanya.

Tapi masa tu zaman kanak-kanak Ribena, mana nak tahu rasa segan atau malu kalau muka sunburn.

Tengok cermin, muka aku gelaplah, tapi takpe, nanti ok lah balik tu.

Naif sungguh!

Tapi kalau sekarang ni muka sunburn. Memang rasa rimas. Asyik-asyik nak mengadap cermin jer kerjanya. Nak tengok, sunburn tu dah hilang ke belum.

Bagi yang bertudung ni, lagilah ketara kesan sunburn ni bila kita dah buka tudung.

Muka memang akan nampak berbelang terus.

 

Baca juga 5 Cara Hilangkan Sunburn Secara Semulajadi

 

Baca juga Produk Bantu Hilangkan Sunburn Secara Semulajadi Dengan Cepat

 

 

Produk Pencuci Muka Bantu Hilangkan Sunburn Dengan Cepat

 

Ada seorang ni, dia pergi LIMA 2017 di Langkawi baru-baru ni.

Faham je lah kan pameran di ruang terbuka, bercampur dengan panas pulau lagi. Memang panas tu lain macam lah.

Maka, muka dia pun jadi sunburn. Siap menggelupas dan pedih-pedih lagi.

Tahun-tahun sebelum ni, dia memang pasrah je lah muka dia kene sunburn sampaikan sebulan baru jadi ok balik. Sebabnya memang dia tak pakai apa-apa produk pun untuk hilangkan sunburn dia tu. Biar jer ok sendiri katanya.

Tapi tahun ni, dia konsisten pakai pencuci  muka Nutriwhite (ambil husband punya sebab dia sebelum ni pakai jenama C*******, dia macam kagum sangat.

Seminggu je muka back to normal, kulit menggelupas dah ok. Garis hitam bekas tudung pun tak ada dah. Puas hati sangat katanya.

Pencuci muka yang dia pakai tu ialah Gentle Deep Foaming Cleanser.

 

cara hilangkan sunburn

 

Bayangkan, sebelum ni, sebulan jugaklah dia ni terpaksa bawak muka dia yang sunburn ke mana-mana. Mesti rasa segan dan tak selesa kan?

Orang sunburn ni, memang rasa macam muka dia ada satu lapisan topeng gitu kat atas kulit wajah. Tapi topeng yang tak cun.

Jadi, kalau kita boleh hilangkan sunburn dengan cepat kenapa nak biarkan muka kita terus hangus lama-lama kan?

Macam dia ni, dari sebulan, jadi seminggu jer kesan sunburn.

Best ke best?  😀

 

Baca juga Testimoni Hilangkan Sunburn Dengan Cepat & Berkesan

 

 

Cara  Dapatkan Pencuci Muka Nutriwhite

 

Untuk mendapatkan pencuci muka Nutriwhite bagi membantu menghilangkan sunburn anda, boleh segera hubungi saya seperti di bawah:

 

 

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything

Naimah Wahab

SMS/WhatApps: 019 – 937 7380

(Atau klik terus untuk WhatApps: www.wasap.my/60199377380)

Page: Myliferia

Shaklee ID: 1001144

Author

Saya membawa misi ingin membantu seramai mungkin orang dalam diet sihat, kecantikan serta kesihatan seisi keluarga. Sihat tanpa dadah. Cegah penyakit sebelum datang atau melarat.

1 thought on “Cara Hilangkan Sunburn Dengan Cepat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge