• Putrajaya, Malaysia
  • February 23, 2024
cara hilangkan sunburn

Cara Hilangkan Sunburn Dengan Cepat

Masa kitaorang kecil-kecil dulu, memang selalu mandi pantai. Mandi yang tak reti nak berhenti. Sudahnya muka memang akan sunburn. Sunburn tu macam udang kene panggang lah rupanya. Tapi masa tu zaman …

Testimoni Pencuci Muka Terbaik Hilangkan Blackheads & Whiteheads

Muka cantik sekilas tengok, tapi bila datang dekat, jelas ketara whiteheads dan blackheads. Kalau orang dah start main pandang-pandang, mulalah rasa tak selelsa.  Bila diaorang berbisik-bisik, mesti kita rasa orang tu …

tips wajah cantik berseri

Pencuci Muka Terbaik Hilangkan Blackheads & Whiteheads Tanpa Rasa Sakit

Kulit muka dah lawa, cantik, takde jerawat tapi blackheads dengan whiteheads berterabur seluruh alam…hehehe. Siapa ada masalah whitehead dan blackheads ni, angkat tangan! Huhuhu…saya pun pernah ada masalah whiteheads dan blackheads …

tips hilangkan fibroid

Fibroid 7 cm Jadi Kecut Normal Tanpa Pembedahan

Fibroid ni merupakan sejenis ketumbuhan bukan kanser. Pada peringkat awal, fibroid ni tidak mendatangkan masalah kepada pengidapnya.             Namun demikian, terdapat sesetengah fibroid yang boleh menyebabkan …

tips hilangkan fibroid

Fibroid 13.3 CM Mengecil Kepada 2.3 CM Dalam Masa 3 Minggu

Nak sebut fibrod pun rasa gerun, apatah lagi kalau kita merupakan pesakit yang sedang mengidapi penyakit fibroid ni. Ada dulu, orang yang saya kenal, agak rapat. Beliau pernah menjalani pembedahan membuang …

cara hilangkan sunburn

5 Cara Hilangkan Sunburn Secara Semulajadi

Anda pernah tak kene sunburn? Sunburn ni memang payah nak hilang. Makan masa 2 minggu ke sebulan selalunya. Tak macam jerawat. Even jerawat yang bernanah tu, kalau kene cara dan produk, …

cara sembuhkan tibi atau batuk kering

Cara Rawat Batuk Kering (Tibi) Agar Tidak Sampai Meragut Nyawa

Penyakit tibi atau batuk kering akan menyebabkan pengidapnya mengalami batuk secara berpanjangan dan disusuli dengan batuk berdarah serta rasa nak demam selain daripada susut berat badan, hilang selera makan serta mudah …

cara rawat tibi

Batuk Kering Boleh Membawa Maut Jika Dibiarkan

Batuk kering atau tibi (TB) merupakan sejenis penyakit berjangkit yang disebabkan oleh kuman daripada keluarga bakteria Mycobacterium tuberculosis. Kuman ini ada kalanya dikenali sebagai tubercle bacili. Ia boleh menyerang tubuh seseorang …

cara jana pendapatan sampingan

Cara Jana Pendapatan Lumayan Sebagai Agen Dropship

Sebagai seorang yang tidak pernah berniaga, tidak ada latar belakang ahli perniagaan, tapi baru cuba berjinak-jinak untuk buat bisnes, menjadi agen dropship adalah salah satu daripada pilihan terbaik yang ada. Pada …

surirumah jana pendapatan

Jana Pendapatan Walaupun Sedang Bercuti Tanpa Gaji

Menjadi seorang isteri, apatalah lagi seorang ibu, tidak ada yang lebih membahagiakan apabila kita berpeluang membesarkan anak-anak kita sendiri. Walaupun sebahagian kecil daripada para ibu memang memilih untuk bekerjaya, tapi kebanyakannya …