• Putrajaya, Malaysia
  • December 8, 2022

Apakah Definisi Kejayaan Menurut Saya| Hari #29; Cabaran 30 Hari Entry

Assalamualaikum dan salam sejahtera 🙂   Kejayaan secara amnya dikatakan apabila kita telah mencapai sesuatu target atau aim yang telah dibuat. Namun cukupkah sekadar itu sahaja?       Rata-rata di …

Hadiah Terbaik Yang Saya Ingin Beri Kepada Anak-anak/Anak Saudara Saya| Hari #28; Cabaran 30 Hari Entry

Asslamualaikum dan salam sejahtera 🙂   Anak-anak syurga adalah anugerah yang tidak ternilai kurniaan Allah kepada setiap hamba-Nya yang telah mendirikan mahligai rumahtangga. Anak juga dikatakan menjadi lambang cinta dan pengukuh …

hadiah terbaik buat suami tercinta

Hadiah Terbaik Untuk Suami Saya | Hari #27; Cabaran 30 Hari Entry

Asslamualaikum dan salam sejahtera 🙂   Apa lagi yang terbaik untuk seorang suami melainkan mendapat isteri yang solehah, kan? Secara umumnya, setiap wanita pasti ingin menjadi yang terbaik untuk pasangannya.   …

Kota Makkah

Hadiah Terbaik Untuk Ibu dan Bapa Saya | Hari #26; Cabaran 30 Hari Entry

Assalamualaikum dan salam sejahtera 🙂   Menyentuh soal ibu dan bapa ni, mesti hati saya ada terbit rasa sayu terkenangkan arwah ayah. Sebenarnya lebih kepada rasa rindu. Kalau dibandingkan dengan jasa …

Obesession Saya | Hari #25; Cabaran 30 Hari Entry

Assalamualaikum dan salam sejahtera 🙂   Apa khabar semua? Rindu pula saya dengan blog dan semua tetamu kehormat saya kat sini.  Sebenarnya beberapa hari lepas, saya balik kampung, dengan blog pun …

hobby

Cara Terbaik Habiskan Masa Lapang | Hari #24; Cabaran 30 Hari Entry

Baru entri ke-24 kita. 😛 Entri kali ini adalah berkenaan Cara Terbaik Habiskan Masa Lapang. Selalunya masa lapang sering diisi dengan hobi atau perkara yang disukai., kan?     Masing-masing ada …

loving couple, happy family,pasangan bahagia

5 Insan Terpenting Kepada Saya | Hari #23; Cabaran 30 Hari Entry

Pejam celik pejam celik, dah masuk entri ke 23 dah pun. Lagi 7 entri untuk melengkapkan Cabaran 30 Hari Entri ni. Selagi tak habis lagi, tak senang duduk kita dibuatnya…hahahaha   …

Pakar Motivasi Kegemaran Saya | Hari #22; Cabaran 30 Hari Entry

Dr Muhaya merupakan pakar motivasi kegemaran saya. Walaupun beliau merupakan seorang pakar mata, namun beliau sering muncul dalam rancangan dan siaran motivasi.   Reset Minda Celik Rohani merupakan tagline yang sering …

rabbit-arnab

Binatang Kesukaan Saya | Hari #21; Cabaran 30 Hari Entry

Saya Sejak kecil lagi memang saya sukakan arnab walaupun tak pernah bela. Hehehe…kata suka? Memang suka pun tapi ada jugak gelinya. Bimbang plak karang tak dapat nak handle dengan baik. Nanti …

Perkara Yang Membuatkan Saya Tercabar | Hari #20; Cabaran 30 Hari Entry

Perkara yang membuatkan saya tercabar apabila saya diberikan cabaran atau tugasan, tambahan pula kalau diberikan jumlah atau tempoh tertentu yang perlu disiapkan. Salah satunya ialah  Cabaran 30 Hari Entry ini sendiri. …